Tilaaminen ja toimitusehdot - Horse Shop Finland

Tilaaminen ja toimitusehdot


Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.10.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Horse Shop Finland myy tarvikkeita hevosille ja ratsastajille. Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteita voi tilata verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin, ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupassa sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy. Maksuturva toimii tässä yhteydessä rekisterinpitäjänä. Maksuturvan tietoturvaselosteen löydät täältä.

Mikäli valitset toimitustavaksi noudon liikkeestämme, on tuotteet mahdollista maksaa myös noudettaessa. Noudettaessa maksutapoina käy pankki- tai luottokortti. Huomaa, että varaamme tuotteen 10 päivää, sen jälkeen tuote palautuu myyntiin jos sitä ei ole noudettu. Mikäli tiedät, ettet halua tuotetta, ilmoita siitä mieluusti meille info@horseshopfinland.fi Alennusten voimassaoloa ei voi pidentää varaamalla tuotteita. Alennus myönnetään vain tuotteista, jotka maksetaan kampanjan voimassaolon aikana.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja Danske Bankin MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Maksuturva Group Oy yhteistyössä Solinor Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Solinor Oy:n toimesta. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Keilaranta 5
02150 ESPOO

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi


Resurs Bank Lasku/Erämaksu

Maksaessasi laskulla asioit turvallisesti ja helposti. Maksat ostoksesi vasta toimituksen jälkeen. Saat aina 30-60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa, ostohetkestä aina seuraavan kalenterikuukauden loppuun asti. Mikäli haluat jakaa maksusi eriin, valitse laskun saatuasi viidestä eri maksuvaihtoehdosta itsellesi sopivin. Näet maksuvaihtoehdot laskullasi.
Valittavanasi on 3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk sekä 48 kk:n
 maksuvaihtoehto. Yli 3 kk maksuvaihtoehdoista perittävä tilimaksu laskutetaan toisen maksuerän yhteydessä.

Erämaksu käynnistyy automaattisesti, kun maksat ensimmäisen erän.
Voit milloin tahansa maksaa koko loppuvelan kuluitta pois.

Löydät tarkemmat tiedot Resurs Bank Lasku/Erämaksusta täältä

Lasku/Erämaksulla tehdyssä ostoksessa toimitusosoitteen täytyy olla Väestörekisterin mukainen osoite. Lasku postitetaan kotiisi ostosta seuraavan kalenterikuukauden lopussa, noin kaksi viikkoa ennen sen erääntymistä.

Lasku/Erämaksulla ostettaessa ostotilanteessa tehdään luottokysely. Tunnistautuminen tapahtuu pankkitunnuksilla. Hyväksytty luottopäätös edellyttää moitteettomia luottotietoja sekä 20 vuoden ikää.

Luotonantaja:
Resurs Bank AB Suomen sivuliike
y-tunnus 2110471-4
PL 3900
00002 Helsinki

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskuun tai erämaksuun liittyen, voit olla yhteydessä Resurs Bankin asiakaspalveluun:

Puhelin: 09 622 4308, arkisin klo 8.00 – 18.00
Sähköposti: asiakaspalvelu@resurs.fi


Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksesi lähetämme Sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta näet tilauksesi tiedot. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Mikäli olet rekisteröitynyt kanta-asiakkaaksemme näet tilauksen tiedot myös kirjautumalla omille sivuille henkilökohtaisilla tunnuksillasi.

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi tai mikäli tilauksessa on virheitä, ota yhteyttä sähköpostitse: info@horseshopfinland.fi tai soittamalla 040-8658001. Palaamme asiaan mahdollisimman pian. Mikäli emme jostain syystä voi toteuttaa tilaustasi, ilmoitamme myös siitä mahdollisimman pian.

Asiakas on aina vastuuussa toimitusosoitteen oikeellisuudesta. Mikäli asiakas on valinnut väärän toimituspaikan tilaukselleen ja haluaa sen lähetettävän toiseen osoitteeseen veloitamme siitä postitus- ja käsittelykuluja 20€.

Mikäli tilauksesi koskee rehusäkkejä tai muita suurtilauksia, otathan yhteyttä sähköpostitse info@horseshopfinland.fi tilauksen tekemiseksi.

Toimitustavat ja toimituskulut

Käytämme toimituksissa Postia.

Kun tilaus toimitetaan lähimpään Postiin tai Postin pakettiautomaattiin, on toimituskulu 6,90 € sisältäen lähetys- ja pakkauskulut. Postipaketti ovelle 15 €. Rehusäkkejä ja muita painavia tuotteita emme valitettavasti voi postittaa. Isommat tilausmäärät rehuja toimitetaan suoraan tallille ja rahti laskutetaan toteutuneen mukaan.


Yli 100 €:n tilauksista emme peri toimituskulua (ei koske rehuja). Koskee vain normaalia postipakettia.

Toimitustavaksi on myös mahdollista valita nouto myymälästä, jolloin tuotteilla on ilmainen toimitus Horse Shop Finlandin liikkeeseen, Siuntiontie 504 C, 02580 Siuntio. Huomaathan, että liikkeen aukioloajat saattavat vaihdella, ajankohtaiset aukioloajat löydät sekä koti-, että Facebook-sivuiltamme. Mikäli noudat tuotteen myymälästä voit maksaa sen noudettaessa. Huomioithan kuitenkin, että aletuotteiden kohdalla ei ole mahdollista pidentää alennusjakson voimassaoloaikaa vaan alennus on voimassa vain mainitun ajan, eli jos aika on umpeutumassa etkä pääse noutamaan tuotetta tulee sinun maksaa tuote etukäteen. Näin saat hyödynnettyä alennuksen. Mikäli varaat tuotteen myymälään on varaus voimassa 7 päivää (viikonloput ja pyhät lasketaan mukaan) varauksen teosta. Sen jälkeen tuote palautuu myyntiin.

Toimitusaika

Tuotteet toimitetaan omasta varastostamme. Tuotteet, jotka löytyvät verkkokaupasta löytyvät myös myymälästä. Pyrimme lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti, yleensä 1-3 arkipäivän sisällä. Joskus kuitenkin esim. sesongit nostavat tuotteiden menekkiä ja silloin jokin tuote saattaa olla väliaikaisesti loppu. Tällöin toimitusaika saattaa hieman venyä. Ilmoitamme asiasta jos näin pääsee käymään. Jos valitset tuotteelle noudon liikkeestä, voit noutaa sen heti kun olet tehnyt tilauksesi, aukioloaikojemme puitteissa.

Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai niiden aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme verkkokaupan sivuilla tiedossa olevista poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Vaihto- ja palautusoikeus

Mikäli tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi, on vaihto- tai palautus mahdollista tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet noutanut paketin (viikonloput ja pyhäpäivät lasketaan mukaan). 14 vuorokauden jälkeen tehtäviä palautuksia emme hyväksy. Tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa, alkuperäisessä pakkauksessa ja käyttämätön sekä puhdas. Vain valikoimaamme kuuluvat tuotteet on mahdollista vaihtaa tai palauttaa. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske valikoimaan kuulumattomia tuotteita, jotka on erikseen tilattu asiakkaalle, eikä asiakkaalle personoituja tuotteita kuten esim. brodeeratut tuotteet tai mittojen mukaan tilatut kuolaimet. Kuolaimilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä johtuen. Toimituskulut eivät kuulu palautuksen piiriin.

Tuotteita on mahdollista palauttaa/vaihtaa kahdella tavalla; joko tuomalla tuotteen liikkeeseemme tai Postin kautta. Mikäli palautat liikkeestä ostetun tuotteen liikkeeseen, ota mukaan alkuperäinen kuitti sekä maksukortti, jolla maksoit ostoksen. Koskee myös vaihtamista. 
Mikäli palautat/vaihdat tuotteen Postin kautta tulee sinun liittää mukaan omat yhteystiedot, sekä ilmoittaa syy miksi tuote palautuu. Mikäli olet maksanut tuotteet verkkopankissa ilmoita myös tilinumerosi, jotta palautus voidaan suorittaa tilillesi.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua ensin ottamaan yhteyttä sähköpostitse: info@horseshopfinland.fi

Mikäli haluat palauttaa tuotteen (perua kaupat) tulee sinun itse vastata palautuskuluista.
Mikäli tuote palautetaan Horse Shop Finlandin kustannuksella, vähennämme 10€ palautettavasta rahasummasta.

Vastaanotettuamme palautuvan tuotteen suoritamme tuotteen tarkastuksen. Mikäli tuote on käyttämätön, puhdas, alkuperäisessä pakkauksessaan ja palautus on tehty palautusajan puitteissa, suoritamme takaisinmaksun viivytyksettä, 30 vrk sisällä. Maksun palautus suoritetaan alkuperäisellä maksutavalla. Mikäli tuotetta on käytetty, tuote arvioidaan ja sille tehdään lainmukainen arvonalennus. 
Asiakas saa tällöin rahapalautuksen arvonalennuksella vähennettynä. Arvonalennus voi käytetyllä tuotteella olla jopa 100% jos tuote ei ole myyntikelpoinen. 

Vastaanotettuamme vaihdettavan tuotteen suoritamme tuotteen tarkastuksen. Mikäli tuote on käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessaan, puhdas ja vaihto on tehty vaihtoajan puitteissa, on tuote mahdollisuus vaihtaa toiseen. Tuotteen tulee olla myyntikelpoinen, jotta vaihto voidaan toteuttaa. Tuotevaihdoissa asiakas vastaa uuden tilauksensa postituskulusta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus (kaupan peruminen). Lunastamatta jätetystä paketista perimme postitus- ja käsittelykuluja 30e. Asiakkaalle erikseen tilatut tuotteet, jotka eivät kuulu valikoimiimme tai jotka on personoitu asiakkaalle (esim. brodeeratut tuotteet) perimme tuotteen täyden hinnan sekä lisäksi postitus-ja käsittelykuluja 30e.

Reklamaatiot

Reklamaatioissa ota aina ensin yhteyttä meihin info@horseshopfinland.fi Kerro mikä tuotteessa on vialla ja miten vika on ilmennyt. Kohtuullinen aika huomata virhe tuotteessa on kaksi kuukautta.
Tuotteen tulee olla puhdas ja kuiva, jotta voimme käsitellä reklamaation. Vastaanotettuamme reklamaation kohteena olevan tuotteen tutkimme sen. Mikäli tuotteen virhe on aiheellinen, pidätämme oikeuden ensisijaisesti korjata tuotteen. Mikäli tuotetta ei voi korjata, korvaamme sen uudella. Mikäli tuotetta ei enää ole valikoimissa/saatavilla, palautamme kauppahinnan.

Kuljetuksessa vioittunut tuote

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun viipymättä tehdä reklamaatio kuljetusyhtiölle. Mikäli tarvitset apua ota meihin yhteyttä info@horseshopfinland.fi

Lisätietoja kuluttajan oikeuksista

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

Force majeure

Force majeure-tilanteissa, eli Horse Shop Finlandin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevat tekijät, kuten työriidat, tavarantoimittajien toimitusongelmat, tavarantoimittajien hintojennousu, luonnonkatastrofi, viranomaispäätökset, työtaistelutoimenpiteet tai muuta vastaavaa pidetään ylivoimaisen esteenä (force majeure). Force majeure vapauttaa Horse Shop Finlandin yhtiön ja kuluttajan välisistä sopimuksen velvoitteista. 

Pidätämme oikeuden muuttaa verkkosivuillamme olevia tietoja ja ehtoja ilman eri ilmoitusta.